ångest

högskoleprovet om två veckor. har knappt vågat uttala ordet. efter förra gången sa jag att "nästa gång ska jag iaf börja plugga MINST en månad innan". två veckor kvar och jag har inte pluggat något. hatar att jag ska vara en sista minuten person. dessutom har ju tusen saker inplanerade däremellan så det kommer bli tufft. men som sagt, det får gå som det går! kan ju absolut inte spola tiden bakåt så får försöka att sätta mig ner någon timme dåochdå.
men ska till elin om någon timme (eftersom jag vaknade sjukt sent idag..) och kolla igenom ett gammalt prov. alltid något!




tänker på pappa idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur 17 pluggar man inför ett sånt prov? :P

2009-03-16 @ 17:33:45
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: Isabell

heja heja!

2009-03-16 @ 18:31:19
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Känner igen mig Sara.. Jag skulle också plugga.. Har ett gammalt prov utskrivet och allt.. men det ligger vackert på bordet och ler åt mig varje gånng jag skiter i det.. Usch... Puss M

2009-03-16 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0