dont wanna talk about it

jaha, jag skulle kunna säga att det som händer på våra utekvällar, stannar vid våra utekvällar men så tråkigt det vore då?
det händer ju så mycket spännande saker, smyger in bakvägen, walk of shame, indier i taxi, jannes, bartendrar.
jobbade till 23 sen kom jag till issa och duschade och fixade mig snabbt, sen kom bell och vi korkade upp vinet. hade massa girltalk och försökte lära issa lite afro, jucka från höften och inte i knäna. haha =)
vid ett gick vi in mot stan och bakom, där det var cp mkt folk. men var där tills det stängde, var typ sist? vi kommer och går alltid sist känns det som. så när det stängde gick vi bort mot tempel och där var det också rätt mycket folk. det blir så trångt! hatar det, när man inte får space att shaka=) och vi kan säga att 89or is the new black. haha =)
sen när det stängde var vi väl typ sist igen, eller iaf jag och issa. bellan hade lämnat oss för mera äventyr..
så det blev korv och snack vid jannes och sen blev det taxi hem och vid 6 såg jag att sista smset var skickat.
så man är lite mör idag och ska iväg och jobba om någon timme, måste bara hem till issa och hämta grejer..

imorgon ska jag och my lovley girls från jobb åka till malmö och fotas. och jag ska ha med mig tre ombyten? SNÄLLA HJÄLP MIG??? vad ska man ha??

Kommentarer
Postat av: Anonym

dit ska ja oxxå :) haha jag vetifan vad man ska ha på sig! vilka ska du dit med?

2009-03-01 @ 15:56:03
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0