double up!

jaha nu sitter jag hos bell och fasar efter att ta ut mina linser. glömde linsvätska och linsfodral hemma så det får bli shotglas och vatten! ajjjj vad ont det kommer att göra imorgon. så jag har resonerat med bell och ska inhandla en necessär där jag allotid kan ha med mig minilinsvätska och minitandborste och lite så. tandborste behöver jag nog egentligen inte har de lite utspridda vart stans men det kan vara bra att ha!

ikväll var jag på pilates med michelle. det var toppen =) dock var instruktören inte lika bra som hon som brukar ha det, men det får duga.
efteråt så möttes jag av en obehaglig situation igen, och mötte en person som har legat och lurat i min hjärna ett tag. vän? nja? vet inte vad jag ska kalla det. men något betyder det eftersom jag bröt ihop och fick tårar av att se denna. men som tur var fick vi lite "uträtt"..  tur att bellan kom och muntrade upp mig.
vi körde hem till mig och hämtade det viktigaste (?) (glömde ju det egentligen). till bk och handlade lite gotte och sen hem till bell och såg på linda rosing och dh. och till det blev det nacho och salsa! kl 22.50 började vårt älskade bb och då "korkade" vi upp en double up haha =) sååå nyttigt. eller ej. nu är det snart sovedax, bellan ska ta bort sina stygn imorgon så det blir att gå upp tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0