har ni glidslem?

blev sjukt bakis. eller illamående. så när hassan kom och hämtade oss för vi skulle till donken var jag inte i mitt bästa skick. kunde inte ens äta en halv cheeseburgare. illa..
så fick det bli en sväng inom apoteket så att jag kunde köpa lite ipren.. när jag står och letar efter det så här jag någon säga "asså ursäääkta har ni glidslem? sådant man har när man har sex?" jag bara what  haha säger man det så högt? tittar lite snabbt och ser en kille och en tjej sen tänker jag inte mer på det. när jag står i kassan för att betala kommer dem bakom mig och en av de börjar att prata. jag hör en mans ord komma ur en kvinnas kropp! haha helt sjukt. jaja. malmö är en mystiskstad. men jag fick ju bilder i huvudet som jag inte vill ha!!! hahaha. men det såg verkligen ut som en tjej, fast med manliga käkar och så. hihi.

sen nu har legat i dianas säng från 16 till nu och mått sååå dåligt. två ipren, massa vatten och lite frånochtillsömn kan jag änltigen sitta upp utan att vilja kräkas.. yesssss.. haha. men det är det värt =) sa jag kanske inte då men nu så hhihi..

förresten, gårdagens upptäckt är att killar från eslöv kan vara söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0