hemskt!!!

fick mitt skattebesked idag och jag tror jag skulle svimma. VAD I HELVETE GÖR JAG MED MINA PENGAR?
jag vet kanske en del, busspengar, VIN, drinkar, fika och naglar&hår. MEN RESTEN?! jag hade fan kunnat köpa en lägenhet och betalat en jävla massa av den.  from nu ska jag spara spara och åter spara! detta går inte. har kanske max sparat 10000 själv. resten är från skatten förra året. och nu får jag inte tillbaka alls lika mycket. har de ändrat på skatten på lönekontoret? men jag ska inte klaga, mycket hellre få tillbaka lite än att betala!

jaja. jag kan försöka förtränga att jag precis var hos stina och fixade mina naglar och köpte dyrt busskort :P

hur kan man inte älska denna männsikan? jag älskar dig så att det gör ont i hjärtat. hihi. vilken toppenkväll vi hade i lördes =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja välkommen in i klubben! Vad fasen blir pengarna av lixom.. Nej nu ska jag spara hela april!! och lägga upp en budget! haha

2009-03-26 @ 13:50:27
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad jag saknar Diana! Vill att hon ska komma tillbaka! Men får väl nöja mig med att åka o hälsa på :) Miss her alot!

2009-03-26 @ 15:15:16
Postat av: didi

hahha vadå full? tack för att du är en så bra vän, du betyder allt för mig<3

2009-03-26 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0