jag har det bra

för mina söta vänner tar hand om mig. hela helgen har diana gött migmed godsaker och allt.
och nu när jag kommer till bell har hon tänt massa doftljus och gjort det mysigt. hihi.
har också hunnit inom issa en sväng för lite snack. JAG LÄNGTAR TILLS LÖRDAG.

idag har jag även varit på möte på jobbet.. helt okej. gick igenom försäljning och lite sådant. efter det  åkte jag och eve till väla för att äta på tacohouse. sååå gott. det är det godaste som finns, nästan iaf =)

köpte även en väska från lindex. vet inte vad jag tycker dock.. vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Isabell

lööööve it! ska köpa likadan när jag har fått min lön ;)

2009-03-11 @ 23:46:29
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0