jag såg dig nog!

igår had ejag supertrevligt. bell var här och vi lagade tacos och åt tillsammans med min bror. efter det tog vi bussen och fick GÅ upp för långvinkelsbacken vilket kanske var bra för bell insåg nog att hon ska börja träna haha =)
hemma hos elin var det myspys massa chips och gurka och morötter och tortillia dippen! favvo!
efter ett tag började alla att hänga på toaletten? sen hände en liten sak därav "jag såg dig nog!" rubriken.. ihi. big brother is watching you.. eller något =) och sen bar vi oss ut i natten!

blev till bakom där vi var tills det stängde och det blev massa dans och vissa spelade ;P

snart malmö... är dock lite sliten och känner att jag behöver äta frulle och borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha.. oops I got caught :P

2009-03-08 @ 16:35:54
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Elin

vaddå? vad missade jag??? =)

2009-03-09 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0