liten update

inte bloggat på ett tag.. har dock inte varit hemma heller på ett tag.
igår åkte jag och michelle till malmö och the studio. när vi kom dit fick vi skriva in oss och vänta lite, för att sedan börja med att bli sminkade. jätteduktig makeupartist och hon fixade även mitt hår. hela studion var otroligt fin och fräsh med cool inredning. vi började med att bli fotade i vår första outfit och sen fick vi byta två gånger till. nu förstår jag verkligen varför vissa får miljoner för att vara modeller, det är faktiskt svårt! det var lite ostabilt i vissa poser om man säger så! men det var sååå roligt och bilderna blev jättebra. de är oredigerade men ljuset och allt gör att de blev så fina. alla ligger uppe på facebook om ni vill snoka =)
efter besöket på the studio gick vi en sväng i malmö och tittade lite i affärer. men våra väskor vägde ju lite och tillslut gav vi upp och tog tåget tillbaka!

åkte och hälsade på lilla bellan som "opererats". eller vad man ska kalla det. vi hade en lugn hemmakväll och när vi insåg att big brother gick så bestämde jag mig för att sova över ;) i fredes såg vi nämnligen början och jag var ju tvungen att se när danne skulle komma in! haha. onördigt. fast att man sett det en gång innan så är det spännande! det är ändå 6 åt sedan!

idag har vi slappat och kollat på johan glans dvdn och björn gustavsson! måste säga att johans var bäst! hade ett leende på läpparna genom hela filmen. han är underbar.
vid 19 körde vi till big buddha och jag åt fyra små thairätter och bell friterade räkor. och vi var tvugna att trycka i oss friterad banan med glass! och som vi fick lida för det, eller iaf jag. min mage var så utspänd! hihi. sen åkte vi hem till mig och kollade dh och nu ska jag sova. tidig dag imorgon!

sov gott =)


Kommentarer
Postat av: Isabell

tack för ett mysigt dygn babe <3

2009-03-04 @ 13:59:09
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0