mår som man förtjänar =)

och jag mår toppen. haha eller det börjar bli lite värre nu. men får slänga i mig något fett och massa vitaminer så gör det väl susen =)

igår började vi hemma hos Cicci och hennes man! världens bästa sällskap; Bell, Issa, cicci, amanda, ellinor, linus, pär och mia. och jag såklart =) blev massa gamla godingar och snack och snacks innan vi gav oss ut. en liten promenix till cardan och ja sen var vi där hela kvällen.
kul med ombyte och det var faktiskt rätt mycket folk ute, trodde inte jag..

vid halvfyra blev det taxi hem, 6 minuter från knutan till ramlösa! inte dåligt!

nu måste jag packa min väska för ikväll ska jag till diana! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0