mer sömn åt folket..

igår var det mysig middag med mam&paps med fläskfilé&graträng. men var tyvärr sjukt mätt från våfflorna så kunde inte njuta så mycket ;d
tog bussen vid 21 till issa&bell där vi drack vin, snackade skit och valde ut en outfit till issa. efter ett tag kom simon&zsoli.
gick ner till utposten, helt smockat med folk, hatar det. sjukt varmt också så där var vi bara och lånade toaletten innan bakom. där var det inte alls lika mycket folk vilket var toppen. vissa shottade mer än andra och vissa ja. =)
helt plötsligt var klockan tre och då blev det tempel med some old friends och lite nya, alltid trevligt.
blev typ utkastade vid fem och då ville jag bara ha jannes haha =) sen hade jag och bell tur att morgonbussen började gå, så 05,38 satt vi i vår privata taxi och strax efter 6 låg vi döda i min säng..

nu är jag sjukt trött men behöver ändå komma upp och piggna till lite. jobb väntar ikväll... ska väl gå in och kolla om bell vaknat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0