min (o)sunda livstil!

börjar kännas av nu. kramp i magen, näsblod två gånger på en natt och jag vet inte vad. men jag tror att jag drabbats av en stress som jag inte vill kännas vid. fast att jag inte jobbats å mycket är det mycket som händer runt omkring mig som jag försöker förtränga. andras hälsa, vart jag har mina vänner, framtiden ja allt.
lördagen var toppen, som vanligt. jag, bell och karl åt tacos och drack cider och laddade upp. buss till elin och där var vi trevliga hihi. sen blevd et bakom eller bacon som vissa säger och allt vad det innebär!

söndagen var jag meeega sliten och när jag kom till knutan blev det genast en redbull. tog tåget till malmö och diana. asså jag har många tjejvänner och jag är tacksam över att jag kan ha så många som är så toppen! men jag vill att ha alla här, i helsingborg. och diana har varit som en syster ibland för mig och det är sjukt jobbigt att ha henne därborta samtidigt som det är skönt att komma bort. jag kan släppa allt och bara tänka på det jag har där, sitta och disskutera med diana och reflektera över våra problem och inse att vissa är inte värda oss. något ego. men ja.
söndagen bestod av hylluppsättning med mr. Åke och sen bara filmtittande och annat mys och gos =)
på måndagen tog jag en liten slömorgon och åt frukost och duschade i lugn och ro. tog bussen in till stan och lullade runder för mig själv i solen.
sen kom didi från jobbet och vi gick till waynes och fikade och sen joinade även emma oss. blev prat om allt mellan himmel och jord och lite mer.
kvällen var ännumera mys om det är möjligt och idag tog min minisemester slut. åt världens brunch innan vå tog våra tåg..
och nu har jag precis kommit hem från en chailatte med bellan..

och ikväll blir det jobb... välkommen tillbaka till verkligheten!



visst var det snyggt med mörka naglar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0