nu är vi bakis

är så bakis nu så jag tror jag dör. måste verkligen köpa huvudverkstabletter =)
men det var det värt, var först på förfest sen gick vi till slagt. där de hade den godaste strawberry daiquarin! vi måste åka dit bell enbart för att dricka den! haha =) stället var stort och när man skulle gå in så var det som i amerikanska filmer när barn går in i skolan i metalldetektorer. hihi.
på vägen hem blev det ett stopp på max innan vi tog taxi hem och stannade på säkert fem uttag för att försöka få ut pengar. men det gick aldrig!! jävla seb och mitt cpkort..

nu längtar jag efter donken =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du som är "S" i min blogg va? ;) Hehe



Verkar som du haft en bra helg :)

2009-03-22 @ 17:32:52
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0