och vi fortsätter med..

massa städning. jag har upptäckt att jag behöver en till byrå. för jag är en sådan människa som tänker att "ja men detta kan vara bra och ha" och sparar på typ allt. men idag har jag faktiskt varit duktig och slängt lite tidningar. kommer ju ändå aldrig att läsa de igen. men har svårt för vissa tidningar har så sjukt snygga omslag som ex make up store, elle cosmo och så. men nu ser här iaf lite bättre ut och har tillochmed vänt på madrassen! hört att man ska göra det ibland.. eller inte det stora som ligger under för det kunde jag inte :P men den ovanpå. vet inte vad det heter dock =) intressepilen här asså..

och nu tänkte jag duscha och bli lika fräsh som här är hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0