om att dricka vin med gott samvete

idag har jag köpt ett nytt vin. brukar alltid köra med mina autralienska men idag var jag sugen på något nytt och det blev ett argentinskt (stavas??), som dessutom är ekologiskt, krav-märkt och fairtrade! kan man få gott samvete eller vad?
hoppas bara att det kommer att smakar gott =) inte alls dyrt heller, 59 kronor.

har jobbat idag. men när jag skulle sluta vid halv två började jag mår riktigt dåligt, illa mående. tänkte att det kanske var för att jag inte ätit lunch och åt och gick ner mot gymmet, fortf. inte helt hundra. började träna på crosstrainern men efter 20 minuter sa min kropp stopp och jag trodde jag skulle kräkas. ut snabbt i friska luften men det hjälpte inte alls. så åkte hem och mådde sååå dåligt. sov från och till i fyra timmar och sen var det värsta över. HATAR MENSVÄRK.
åt lite grann och sen såg jag dirty sexy money och grät en skvätt till gossip girl och nu mår jag mycket bättre =) skönt =)

   detta ska avnjutas hos elin på lördag =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

du kanske behövde böla lite :P

2009-03-04 @ 20:16:31
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0