pinsamma situationer!

lyckas jag alltid hamna i. det är alltid jag. undrar om jag gjort gud något för han är inte snäll mot mig!

började med att jag vaknade kl 6 och funderade på när man börjar jobba när man jobbar på bank? för ett par dagar sedan disskuterade jag och issa hur jag skulle göra om jag skulle träffa på mr. N på bussen eftersom vi bor åt samma håll.
går som vanligt till bussen iv ärldens storm och ögonen rinner och håret står åt alla håll och jag går på och säger hejhej som vanligt. då tittar jag upp och ser HONOM. mr N. jag ville sjunka genom bussen eller ja iaf springa av och säga att jag mår illa och tar nästa! men nej. jag försöker att titta på honom och ler lite tafatt och vinkar och jag vet inte om jag lyckades klämma ur mig ett hej eller vad jag gjorde. hjärtat stannade för fem sekunder och jag andades nog inte på flera minuter. vad jag hatar sådana hära situationer! nu vet jag att jag aldrig ska ta 7.15 bussen, du har nu all rätt till den! hädanefter ska jag ta en tidigare eller komma precis i tid. hahahahha. det är fan inte sant. det händer alltid, ALLTID, mig!
jag försökte bläddra lite i en tidning och fumlade med bladen. hahaha.. jaja. detta bjuder jag på.

har jobbat en sväng sen fick jag faktiskt skicka ett sms till honom och säga att ja. jag tyckte det var pinsamt. ÄRLIG som issa säger har jag ju gått och blivit och tycker numera om att säga vad jag tycker om mina nära.. kom dock precis på att det stod i mitt horoskop att jag skulle vara försiktig med att prata i förtroende med någon då den personen inte skulle gilla det.  men det har väl inte med förtorende att göra?

jaja nog om det, dagens idag ja...

snart är det pilates =)



tur att man har vänner som kan ge en goda råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0