snabb update

vart på entré där det var helt sjuuukt mycket folk. det gick inte att gå där... men vi hann se hur allt såg ut och hur utbudet av affärer var. helt okej. som väla typ, lite roligare kanske för det var en massa affärer som inte vi har. alltid skoj med nytt =)
fyndade DUST IT för 99 kr. toppen! mitt började ta slut ;d så är det någon som vill ha så kan man ju alltid göra en beställning av mig hihi.

sen gjorde vi lite andra ärende innan det var tid för lunch, käkade på nådot som heter ceder tror jag. riktigt gott =) vegetarisk lasagne. man får väl lite på invånarna här och testa något nytt =) sen fick man till en slags salladsmix som var såå god. något libanesiskt men jag tror det var typ persilja, citron, tomat, lök & mynta och så. tabouleh heter det, fick dock googla det ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0