summan av kardemumman

typ. var ju på dop och så igår. var jättefint! blev så rörd. tycker att det är fint med kyrkor =)
sen bar det av till bell för att hämta upp den filuren och vi åkte hem till mig och fixade oss och så.
efter ett tag trillade resten in dvs, anna, amanda, issa, didi, rami, hassan, fathi, linky, pidde och linus. kärt litet gäng hihi.
jag har alltid trevligt så det är väl inte lönt att disskutera det =) dock lite trångt i bilen på väg in till stan..
in på bakom och där var det inte som vanligt men det är ju vad man gör det till. dock helt sjuuukt varmt.

fick sällskap hem av miss bell och innan dess korv på jannes. vid halv fem slocknade vi och vid 8 var det upp igen för att åka till jobbet. var otroligt pigg då och har varit det hela dagen. det var först när jag satt med bell och kollade tv som jag säkert slocknade till fem gånger innan bell började hoppa runder och flytta alla flaskor och kasta strumpor på mig som jag piggnade till!
vi är sjuka i huvudet. vi disskuterade även vad vi är sugna på att göra på torsdag och jag vill till cardinal! kom igen issssssaaa. amanda vill ju =)

så nu avslutar jag kvällen med coldplay

Kommentarer
Postat av: M

Mysig dag.. Jobbigt att jobba en etta? //M

2009-03-16 @ 10:48:12
Postat av: issa

Det lutar åt Cardan :D hihi, man kan ju inte missa en utgång i EN VECKA?!Ellerhur? Amanda har också tjajat idag, hihi.

Tänker också på din far, hör av dig sen baby. kisses

2009-03-16 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0