today im wearing this..

sovtröja och mysbyxor. varken vill eller orkar ta på mig något vettigt då jag bara ska sätta mig i bilen och köra till jobbet och sen hem alternativ till bell och bara slöa.

jag har aldrig varit påverkad av stress på ett negativt sätt men nu förstår jag verkligen folk som blir utbrända. har aldrig förstått hur det kan ske, hur det ens kan ske när man inte jobbar mycket, förrens nu. måste verkigen börja tänka lite mer på mig själv och sluta oroa mig för allting och alla andra. och bara börja leva för nuet. för just nu känns det som om jag har ett virus eller något i magen som gör att jag ständigt mår illa, får ont i magen och är nervös. men det är svårt när det är så mycket som far igenom huvudet. hp, jobb, pappa, träning, vänner och blabla.


your my heaven, but maybe... I'm your hell

Kommentarer
Postat av: hilding

Du påverkad av stress? Troligt!

2009-03-25 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0