vi börjar dagen med

Jay sean med tonight och god frulle beståendes av en avokado, en apelsin och två kokta ägg och ett glas proviva till det och nu sitter jag och hoppar i stolen till låten. tur att ingen ser mig. tur att här aldrig finns några kameror i detta rummet, eller vad säger du bell?

idag är det en fixar dag, doppresent, tänkte klacka om mina skor, handla lite vin och så tills imorgon, väla med issa och ja. men jag kan faktiskt ta det lite lungt för issa slutar inte förrens 17 och det i stan tar kanske en timme..
och sen kommer bell till Issa&mig. då blir det sushi. saknar det har säkert inte ätit det på två veckor! skandal!

och igår gick ridningen superbra och det känner man ju av idag. magen och ryggen dödar mig.. hihi. men på ett possitivt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0