förlåt mig gud

men jag har syndat. på väg hem från issa efter ridningen var jag hungrig som ett djur.. och bara tanken på att laga mat gjorde mig trött.. körde inom mcdonalds...

och..
jag köpte qpcheese meny, cheddarcheese dip, pommes och som grädden på moset en EXTRA cheeseburgare.. kan det bli värre?? helt seriöst. sen att jag tryckte i mig det på tio minuter är ännu värre. drack dock cola light till hahahaha =)

räcker det att jag ber 10 ave maria och så blir jag smal sen??

snälla?? *blinkblink*

Kommentarer
Postat av: michelle

Hahaha. Jag har också syndat.. Ätit godis och druckit cola. även ätit god mat med en mycket god o krämig bea sås.. :/ 100 ave Maria här då?

2009-05-07 @ 22:25:34
Postat av: Issa

Ååååååh Sara då! Hahaha, var det nödvändigt att ta det absolut onyttigaste? ;) hahahha, du är så söt! Jag tror du får bo här ett par veckor, här syndas det inte ska jag säga dig ;)

2009-05-08 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0