gårdagen

var så bra, ni är underbara!
vi började med bowling och efter första rundan låg jag sist... meeeen. lyckades tillsist hamna trea ;) inte illa.. hihi. sen gick vi ner till färjorna och turade lite med aurora. så god mat!! åt laxfylldbergtungsfilé med grönsparris och skaldjurssås. muuumms.. efter några turer och en underbart god strawberry daiquari så hoppade vi av i helsingborg och tog taxi till dickens. har aldrig varit där innan haha så premiär. billig alkohol :P det tackar vi inte nej till! efter ett tag ville jag också spela biljard fast att jag suger på det. så det gick väl sådär. sen dansade vi mest till "heja-helsingborg"-låtar. (då hif vann för de som inte vet) hihi så skoj! somnade runt 1 sen var ringde klockan igen halv sex.. jippieeee...

jobbat 8-17 idag, mitt första d pass typ. gick väl sådär, är så förvirrad. hatar att inte ha stenkoll på allt och kunna&veta allt.
sen var jag och michelle på pilates, så duktigt av oss. hej magträningsvärk..
nu sitter jag med en god laxbit, pyyyyttelitepotatismos och rotgrönsaker. =)


varför ska jag involvera mig i något jag inte ta mig ur? hjärnan säger en sak, hjärtat något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0