jag gjorde det

jag övervann min rädsla och härmed är det bara två sprutor kvar. sen ska jag inte gå nära en spruta på 30 år! ska kanske förklara att jag och bell håller på att vaccinera oss mot hepatit a+b. skriver håller på eftersom det är ett helt projekt typ..  satt ju och stissa upp mig som fan och svetten rann och tårarna var inte långt borta och så var det bara så pff.. har jag stressat upp mig så i alla år? sara sara... nu ska vi bara få med oss anna!
sen tog jag bussen hem med anna för att byta om till min träningsoutfit.
cyklade in till stan, tränade ett pass afro med damerna och sedan cyklade jag hem. ville dö i tinkarpsbacken! men skam den som ger sig..

snackade lite med en annan dam på msn och fick detta..:

hela tiden när jag springer tänker jag så sexiga vi kmr bli
och på MAT
men de måste man föröska få bort den tanken

hahahha. stabila vi är. får det är det som pushar en, att man vet att resultatet kommer bli sååå snyggt ;) men gud. efteråt tänker man att ja men jag är väl värd en kaka.. hahahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0