sommarväder

soool. älskar det. fast att jag måste jobba. men jag unnar mina älskade lediga vänner detta =) haha. snällt va? ;) vet spec. en brutta som kommer att ligga och steka. jaja, jag får väl ta ett par gånger i ett solarium innan vi åker så att jag inte bränner sönder mig helt och hållet.

igår var det jobb 12-19 gick hur bra som helst och alla blev glada då vi såg att årets löneförhöjning började 1/5. underbart då jag jobbat som en iddi denna månaden. efteråt duschade jag och fixade mig på jobbet och körde eves lilla bil in till stan och Zarah.
åt en sjuuukt god middag, drack cider och snackade skit rätt länge. träffade lite nya tjejer som verkigen var supertrevliga =) men vid tolvtiden tog vi taxi till stan och vi gick en sväng till utposten. inte alls lika mycket folk som det brukar, skumt, det var eller är ju ändå lönehelg. men lika glad för det är jag =)
sen gick vi till tempel och dansade en massa! vid 4 träffade jag linkan&linus för en kors från pölsemannen (dock inte jag, jag håller ju mig till jannes ahah) och sen blev det stortaxi hem. dvs bussen men det brukar bara vara två pers som åker och han kör lika snabbt som en haha. billigt och bra.

nu ska jag jobba 12-17 sen hem och mysa lite. kanske hinner inom familia och köpa en morsdagpresent, eller som jag höll på att säga "grattis på alla hjärtansdag" ehmm.. var nog inte ritkigt vaken där inte nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0