stabila sara

att jag ska råka slarva bort min pinkod igen. varje gång jag dricker alkohol händer det. glömmer alltid bort den. och nu har jag spärrat min pinkod tydligen? trodde automaten åt upp kortet om man slog fel kod tre gånger? jaja. så imorgon blir det ett besök på seb igen :P

igår hände det en massa skoj, som gör att jag längtar ännu mera till turkiet. allt var perfekt igår (nästan iaf...). underbart skoj!

meeeen. måste skriva att det är härligt att vara singel. träffade på en kille som jag inte sett på ett tag, som jag VET har flickvän (facebook är bra). men han började skicka sms om att hans säng var tom och han kände sig ensam. frågade då om han inte hade flickvän men nejnej, det hade han inte. idag gick jag in och kollade, men jovisst har han det. (vill ju tilllägga att jag inte var hos honom inatt). vad är det med killar/män? kan de aldrig växa upp? tycker så jävla synd om era flickvänner när ni inte kan hålla fingrarna i styr. och då kan jag även tillägga att han är ett antal år äldre än vad jag är så det där att de har "lekt" av sig när de är unga är bara bullshit...
jaja nu fick jag det av mig. haha =)



Kommentarer
Postat av: Sara

aw, lille vän. Du kan ju skriva ner koden på en lapp i plånboken när du är ute och roar dig ;)

2009-05-25 @ 10:22:19
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0