You'll go out in style

idag ska jag jobba lite.. sällan. har sju lediga dagar i maj! okej, det är ju som ett heltidsjobb men från att ha det så slappe som jag haft det, är det en omställning =) men allt jag tjänar nu kan jag mysa med i turkiet. sjuuukt vad jag längtar. inte ens 4 veckor kvar. packade lite igår (ja ni läste rätt) och mina kläder får nästan plats i handbagaget, fattar ni då hur mycket jag ska shoppa?
det som kommer ta mest plats i väskan är nog alla teknikprylar, laddare till mobil, ipod, högtalare hahaha. jaja..
på tal om teknikprylar köpte jag mig en kamera igår som jag är väldigt nöjd med. en nikon något. mycket enkel och snygg =) typ, turkos grön. kommer ju dock inte våga ta med den någonstans. köpte även ett sånt band eller vad man ska säga som man kan sätta fast sin ipod i och sedan spänna fast den på armen. så nu kommer jag se supersportig ut när jag är ute och går/joggar!
sjukt. jag VILL ut och jogga nu. men kan inte för att jag ska jobba. denna meningen hade jag inte skrivit för en månad sedan..
och ni vill ju inte veta vad jag gjorde igår, en fredag! vatten (vanligt tradigt kranvatten) till maten och sen gick jag och anna en LÅÅÅNG pw i sofieroskogen vid halvnio. EN FREDAG. det gjorde så ont i hjärtat att vara så hälsosam! tur att jag får dricka lite vin idag!!


min "nya" favvo låt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0