1 advent

och imorgon är det min födelsedag. känns konstigt. jag brukar alltid längta suuuupermycket. inte i år. har inte ens önskat mig något. jo en "liten" grej från kosta boda som går loss på 15 000 :P hahahaha.


idag är jag på mitt vanliga humör. skönt. kände inte ens igen migsjälv igår. kvällen slutade med att Karl&jag köpte hem sushi och kollade lite film. och liiiite godis. med risk för att jag kommer bli lite nördig framöver (då jag blir dte när jag ska gå all in för något)) så kan jag berätta att i fredes när jag tränade så tänkte jag lite. 100 gr maraboue är ungefär 500 kcal om jag inte minns fel. och den tiden och det slitet det tar för att förbränna det gör så att det absolut inte är värt att äta det! hahah. me igår var jag tvungen. men jag har ju ett mål (som ni kan få reda på lite senare). det är högst troligt att jag inte klarar det, men ska försöka. så nu ska jag iväg på en morgonpromenad. mormor och morfar kommer om någon timme så hinner inte in till gymmet och jag vet vad den här dagen har att bjuda på :P för en månad sedan hade jag bara tänkt att, äh. det är inte lönt. det blir bara +-0. men inte nu. b'ättre att göra lite än inget...


intressant?? ;P

Kommentarer
Postat av: rebecca

lycka till med var det nu är :)

2009-11-29 @ 13:35:14
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0