äckligt förkyld

och som vanligt har jag inte tid att vara sjuk. så när jag vaknade var det första jag gjorde att ta en tablett, en dusch och sedan smink på. känner man sig lite piggare. dock hör jag knappt något på ena örat? :P varför får man lock när man blir förkyld? hahaha. och idag är det lång dag, imorgon ridning, fredag lång dag sen har karl sin fest. lördag ska jag fixa ärende, sen möta upp cicci och sen fest.  på ett ungefär ;)  ingen tid för sjukdommar här inte. bara att bita ihop. haha =)

såå nu får jag väl gå till bussen =) har hittat en ful gammal vinterjacka som jag får ha tills jag har tid att köpa en ny :p tur att man bara ska till och från jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0