godkväll!

har varit en lång dag. worki worki och sen rörde jag mitt ass mot gymmet. började gå lite på bandet i hopp om att få gå där i en timme och lyssna på all bra musik. men efter en kvart kommer en av de som jobbar där och säger att där kan jag inte gå och såsa och frågar om de får köra ett pass med mig. haha. jaja jag tackade ja och det var väl bra. så nu har jag ett nytt, TUFFT, program. vettesören om jag kommer orka med det ens. riktigt svettig efteråt och då körde vi bara lite snabbt igenom det.
nu har jag ätit gott och ska hoppa in i duschen. och lagom efter det är det ugly och dh! dock inget paradise hotel idag inte :(

Kommentarer
Postat av: HELLE

duktig :)

2009-11-18 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0