jag lever!!!

haha men det var väl på håret. emellan intervallerna jag gjorde så trodde jag att jag inte var långt ifrån en kollaps. och svetten RANN! men så ska det vara. antar jag :P
nu har jag duschat, smörjt in mig i en god kräm och lyssnar på kents nya skiva. som är toppen. snart kommer cicci och då ska jag ha klurat ut vad jag ska ha på mig i afton! så får väl skynda mig lite. jag som skulle ta det lungt idag:P men systemet hade en massa gottiga nyheter. jag funderade på det när jag gick på systemet, att det är den enda butiken jag inte blir besviken på. de har alltid det man vill ha, man kan hitta en massa nytt och man får inte ångest för att inget passar :P hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0