ladiesnight!

har haft en toppen helg. verkligen. men det har jag rätt ofta nuförtiden tycker jag :P cicci kom rätt snabbt till mig igår och vi uträttade en massa ärende så som stallet och busa med havanna, väla och fixitrix. :P vi tog discobilen till ängelholm och jocke. eller rättare sagt skogen för det är där han bor.
när vi kommer dit är det vi tre tjejer. cicci, hege och jag! haha varav jag är den ända "riktiga" singlen. dvs, ca 14 killar till mig. hahahaa. och nästan alla var små biffar :p lite senare på kvällen trillade det in lite mer folk som elinor :)  det var en riktigt trevlig kväll och jockes hus var så mysigt. som en fjällstuga typ med öppen spis och ja. riktigt trevlig stämning! sen sov de flesta över och om jag någon gång undrat hur det vore att sova i en bastu vet jag det nu. för värmen stiger ju uppåt och sovrummet låg där uppe. puuuh. hahaha. sen vaknade jag vid 9 och då kilade jag ner till resten av killarna som var kvar och de fick underhålla mig lite. när alla har vaknat så börjar jocke städa lite och sen kommer han ut till oss och frågar: Vem fan har druckit upp spolarvätskan?!! hahahaha då är det något ljushuvud som trott att det varit något annat och druckit upp den. ja vissa mådde inte så bra under kvällen om vi säger så :P
sen idag har vi haft en mys dag. snackat skit och ätit söndagspizza! nu ska jag se gg och PARADISE HOTEL och sen väntar sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0