lördagsmys! (och lite fredag;)

igår var det jobb och jag stressade sjukt mkt för att hinna med en tidig färja, vilket jag hann. vilket i sin tur gjorde bell glad =) hon var söt och hämtade mig på knutan och vi åkte hem till henne och drack lite vin. sen tog vi bussen till min lillebrors fest som han hade tillsmmans med tre vänner på en båt. haha hade oväntat roligt och det blev en hel del skratt både från mig och bell aka gangstaboo ;) men vi har alltid trevligt, vart vi än är så det är inte så förvånande.

fast att det blev sent igår vaknade jag av migsjälv kl 9 imorse. så jag beslutade mig för att göra någonting av dagen och småmös oh fixade mig. tog bussen in till stan där pappa var och vi köpte en vinterjacka till mig. det var på tiden. den är såå fin och såå varm så nu lär jag inte frysa mer! sen beslutade jag mig för att bjuda pappa på farsdags-lunch vilket såklart skedde på telegrafen. älskar deras hamburgare de är to die for verkligen. satt riktigt fint när man var lite sådär halvt bakis ;) satt och snackade och bara njöt. efter det bjöd jag även på kaffe på koppi. testade deras chailatte och den var god, annorlunda, men god! jag tycker iaf att det är mycket mysigare att hitta på något tillsammans än presenter. det är så svårt. man har gett allt man kan ge :P blev en sväng inom kicks där jag köpte det aussie schampot som cicci rekommenderat till mig. ska testa det några gånger och se om det är bra. sen snabbis inom systemet, köttaffären och lite småttochgott. nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan ska jag bege mig till cicci! :D

trevlig lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0