min första lista haha

brukar du komma i tid : alltid. hellre en halvtimme förtidig än 3 min sen.
vad hade du i din mun senast : ett äpple, tro det eller ej
är du smart : oftast ;)
vad saknar du : höstmys!
din favoritdryck på morgonen : oboy.. eller någon smarrig jucie
vad vill du jobba som : iiiiiiiiiingen aning
är du musikalisk : inte det minsta ;P
är du bortskämd : på vilket sätt? jag är otroligt bortskämd med att ha underbara vänner!!

din / ditt första :
operation : halsmandlar :P
första piercing : öronen
första bästa vän : anna/tove!
första pris : inom simningen :P
första sport : gymnastik/simning
första husdjur : fiskar!
första semester : hmm.. kos
första konsert : björn skifs på sofiero?:P
första kärlek : johan i förskolan hahaha


favorit :
film : har rätt många...
tvprogram : hur lång tid har ni? greys anatomy, dh, gossip girl
musik : rnb, house, rock
drink : strawberry daiquari såklart! och mojito!
kroppsdel : vet inte faktiskt
sport : ridning ;)
plagg : klänning, även om jag inte bär det så ofta.
skola : sofia :P heeelt klart hahaha så mkt minnen
bok : har rätt många här med!

vad föredrar du ? - motsatta könet :
läppar eller ögon : läppar!
kramar eller kyssar : både och! =)
snygg mage eller snygga armar: armar
kortare eller längre : längre såklart =)
busig eller lydig : man ska kunna vara båda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0