otursdag?

fredagen den 13e. och jag ska iväg till frisören snart. någon som är konstigt (eller ja en av sakerna) som är konstigt med mig är att jag fixar mig när jag ska till frisören. jag vill komma dit i nyduschat och nyplattat hår. så såhär fint som mitt hår är idag har det inte varit på hela veckan :P hoppas att johanna kan göra ett underverk med mitt hår för det är slitet! men man kan inte se på färgen att det är 3 månader sedan jag klippte mig :P hon är duktig hon =) nog om frisörer.
sen ska jag försöka hinna handla lite av mina mediciner så jag blir av med hostan. dyrt men enligt mamma nödvändigt. sen ska jag unna mig en fredagsfrukost dvs scones och chailatte från espressohouse och mysa på färjan! då kan väl inte dagen bli dålig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0