sova en timme eller två...

hade jag LÄTT kunnat göra nu. VARFÖR ska sundsbussen vara så rogivande? :P håller alltid på att somna när jag tar den. men det fick bli en rask promenad till mammi och hämta bilen. och nu ska jag strax byta om och köra iväg till ridningen. så ingen pn här inte. efter det ska jag vara söt och hjälpa cicci med lite möbler =) snäll vän jag är hihi.

nu mumsar jag på resterna från mitt godis/mina nötter från igår. varför ska pistachia ligga vid busshållsplatsen? fast som anna sa, hellre det än donken ;)

Kommentarer
Postat av: HELLE

haha nä jag får ersätta med något nyttigt isåfall :) och OM det skulle krisa äter jag sorbéglass, den med kaktus/citron. Den är inte så farlig. :)

2009-11-20 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0