spännande äventyr

jag råkar alltid ut för så roliga saker. igår hade jag riktigt roligt (läs; bell hade riktigt roligt). haha =) vi började med en flaska vin på viva som blev till två. och med tanke på den lilla maten jag fick hemma så hade vi rätt roligt. av någon anledning fick vi för oss att gå till utposten och dricka en p2??? hahah. sagt och gjort och dit gick vi. och jag fick min underhållning. sen blev vi riktigt hungriga och till vår stora lycka har mcdonalds på knutpunkten öppet till 2 fre&lör så vi köpte lite av varje.
sen somnade jag rätt fort när jag kom hem.

nu har jag klätt mig och packat min lilla väska. nu väntar jag på cicci och idag/ikväll blir det nya äventyr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0