vad det kommer att bli gott

att sova inatt.
haft en dag med mycket att göra på jobb, men det gillar vi. mitt i allt börjar de spela julmusik. som jag och anna älskar. så där går vi och sjunger :P haha. underbart. sen åkte jag till nautilus. nu ska jag skärpa mig och jisses vilket pass. först uppvärmning, styrka och ett tufft pass med intervallträningen som jag fått. det är helt sinnes vad jag kör slut på mig. men så ska det vara. jag ska INTE ge mig nu. är inte nöjd alls med hur jag känner mig nuförtiden. att jobba på restaurang är inte bra. det ända som är possitivt (och som visserligen är väldigt bra) är att jag för första gången i mitt liv har något som iaf kan kallas booty :P och boobies. hahaha. och det lär väl vara det första som försvinner om jag skärper mig med min otur :P och kvar finns det man vill bli av med mest. hahaha. jaja. nu vet nu ;)

nu är det mys med dh sen ska jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0