WICKED WONDERLAND

okej, liten snabb update från helgen ;)
träffades vid 9 och då tog alla 16 st färjan över till helsingör ;) vi tog tåget och när vi var framme lämnade vi våra väskor på hotellet. sen delade vi upp oss lite och gick på ströget och jag åt lunch med några av killarna.
vid 14 tiden gick vi tillbaka till hotellet och fick checkat in, duschade och mös. började förfesta lite och vi hämtade hem pizza =) humöret var på topp för alla. helt underbart. vid 19-tiden tror jag det var gick vi ut för att hitta en taxi och det gjorde vi tillslut, tur! hahaha. väl framme fick vi stå lite i kö och sen kom vi in. HELT OTROLIGT. förstååååår ni hur stort parken är? 31000 biljetter var sålda! och där står alla och dansar i vitt. heeeelt oslagbart det går inte att förklara. efter ett tag fann vi ( då var det jag, bell, anna zsoli emil och simon) resten. så där stod vi. vid 1 tror jag det var gick vi och satte oss och vila fötterna. då bytte de dj och axwell tillsammans med sebastian ingrosso började spela. det var nog det mäktigaste jag sett då det var som mest folk inne då! RYSNINGAR! då tvingade jag med bell och anna ner till de andra och ja. festen fortsatte =) sen kom tocadisco som helt klart blev min favorit. tio i tre bestämde anna och jag oss för att få tag i en taxi.. lyckat?? nää. hahahaha. slutade med att vi fick GÅ hem. kan säga att det var 4 grader! vi hade ingen jacka förrutom annas kallade skarfs som vi satt ihopa med. vi gick dessutom vilse för vem fan hittar i köpenhamn där man aldrig gått? jag trodde flera gånger att vi skulle få sätta oss på en gata tills det blev ljust för ingen visste vart vårt hotell låg eller nått!! ingen taxi var ledig heller. just då hade jag lätt kunnat betala 1000 kr för 10 min taxiresa. så jobbigt var det. när vi efter många om och men kom fram till rådhusplatsen tog det inte mer än 10 min hem. och då hade vi gått i 1 1/2 timme!!! hahahah aheeeelt sjukt..
sen kom vi upp på rummet och mös med alla andra. en helt obeskrivlig kväll/natt som lätt är det bästa jag varit med om på väldigt väldigt länge!! och jag tror ingen kommer att förstå heller som inte varit där.


förstår ni hur mäktigt det var att vara en av de som står där?!!! och där ser man inte ens alla läktare :P



Kommentarer
Postat av: HELLE

Fan vad kul, vill oxå göra nåt sånt! Fast hellre Qlimax eller Defqon One :)

2009-11-02 @ 22:04:35
Postat av: M

AS BALLT : )

2009-11-03 @ 00:13:35
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0