är det redan fredag??

guuuuud vad tiden går fort. helt sinnes.
mina dagar består bara av en massa jobb och väl på jobb sker det en massa annat =) hihi. igår var det ridning som varje torsdagen och hoppning stod på schemat. ochsåklart trillade jag av :P mitt på hindret haha. jaja. men jag klarade mig bra och tack vare det gav jag mig fan på att nästa gång skulle bli bättre och det blev det. tack sammypammy =)
sen stressade jag hem och duschade och fixade mig väääldigt snabbt. väl på olympia var det runt 0912392387932p7p upptagna parkeringsplatser så jag fick parkera borta vid olympiaskolan och gå till bowlinghallen. sviiiinkallt. 6 grader för er som ville veta. på bowlinghallen var alla mina söta maxare. så skoj att träffa alla igen och snacka lite =) blev bowling, någon typ av biljard och något annat. haha. bra koll =) sen åkte vi till mcdonalds (fyfy) och snackade lite mer. när vi gick ut därifrån så visade tempen 1 grad!! 1!!! jag som gått och väntat på att den sista sommarvärmen skulle kommma (joo... jag gav upp för ett tag sedan men ändå).
och idag regnar det och ser kallt ut. så nu ska alla tröjor jag äger på och sedan beger jag mig till worki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0