full rulle

ihi dessa två dagarna har det varit full rulle, jobb, optiker, skynda hem till issa. duschade sen åt vi en romantisk middag (färdigrätt från viktväktarna :P) och drack massa vin. efter lite övertalning från oss tre så började patrik också dricka lite och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord och lite till. vi tog taxi in till stan och besökte utposten och lite så. spelade ett spel biljard haha. tur att den enda bollen jag träffade (eller vad det heter????) var den sista som gjorde att vi förlorade!!! yess. hahaha starkt jobbat sara.
sen gick vi till tempel och skakade rumpan ett tag med morfar 70+ ;)
vid 4 var jag hemma och hade lite ångest över att jag skulle upp 8....

så pigg var jag kanske inte direkt men så har det ju varit i tre år. festa på helgen och sen jobba, jag kan rutinerna ;)
och hur sjukt detta låter har jag längtat efter idag, att få jobba på max. hahah. sen missade jag bussen hem och det tog lite längre tid men nu är jag hemma och har ätit god oxfilé med potatisgratäng och nu ser jag matchen med pappi&karl.


hoppas att ni har en riktigt myyyys lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0