hihi har ju glömt

att berätta om vad jag var med om i förra veckan.. det kommer fram en man och ska handla öl.. så han bara vad är skillnaden i dessa? så jag bara denna är 4,4 denna är 4,6 och denna är 6. så han bara 6? det behöver jag inte, det får jag hemma, änsålänge ;) och skrattade riktigt mycket. kan ju då tillägga att han var 75 + och när man kommer ut får man se hans tant också. hahahahha man fick kanske liiiite för mycket information där!!



ikväll har jag ätit sushi med familjen och kollat playa del sol. nu väntar jag bara på att ensam mamma söker ska bli klart så jag kan se det ;) tillsammans med chippeoch dipp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, det var ju trevlig information han delade på :p

2009-10-05 @ 21:19:26
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0