if i could take u away

söndag.. och allt vad det innebär. städning och lite så. conversen har fått åka med i en tvätt, så nu är de iaf inte grå längre :) lite bättre.. men behöver nya höstskor ändå men ja.. rensat ut lite i garderoben (TRE påsar). pratade lite med anna om det. har så svårt att slänga saker för det innehar så mycket minnen. tex en tröja som jag köpte med pappa på zara i malmö för x antal år sedan. som jag sedan hade på mig vid ett annat tillfälle som gav bra minnen. eller skolavslutningskläder. hahaha. jaaaajaaaa..

så nu ska jag hem till issa med allt detta. det passar nog henne bättre eftersom allt är för smått :P

och ikväll är det såklart sushi, ensam mamma söker och playa del sol ;D

Kommentarer
Postat av: Isabell

du skulle ju komma o köpa skor hos mig ju...

2009-10-11 @ 16:31:27
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Sara

i know... men fick jobba ist :P

2009-10-11 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0