its getting hot in here

är helt öm i hela kroppen efter min lilla olycka. hahah. ajaj. hoppas det lägger sig snart :P
imorse satte jag på tvn när jag vaknade och det var melrose place som gick. tänk att jag såg det nästan varje dag efter skolan. och ofta hemma hos issa med hennes syster. men jag kommer knappt ihåg några avsnitt :p ANYWAY, det jag tänkte säga var att både bree och tom från desperate housewives är med vilket jag överhuvudtaget inte kommer ihåg. men sååå mkt yngre haha. riktigt trevligt att se =)

nu har vi lite släkt här för att fira karl lite.. han fyllde 18 förra veckan så. snart blir det middag och sedan beger jag mig hem mot anna för parteeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0