lite bättre

nu börjar jag känna mig som jag brukar göra efter en utekväll när jag precis vaknat. alltså inte toppen men jag får iaf behålla maten ;)

och nu orkar jag skriva om gårdagen ;)
jag åkte hem till cicci och vi fixade med hästar, bilar och allt. vi hade en romantisk middag med pommes till förrätt, cheeseburgare till huvudrätt och marängswiss till dessert! hihi.

vi plockade upp ellie och åkte till elin i stormen. helt sinnes. där blev det musik, vin och massa snack&skratt. vid halv ett tog cicci, issa, ellie och jag taxi in till stan. världens bästa taxichaufför som spelade i know u want me hela resan haha. vi hamnade på bakom av någon anledning och det var faktiskt trevligt. massa kändisar och det är väl alltid trevligt. hann även med ett besök på tivoli! inte dåligt ;D sen fick det bli samma taxichaufför hem och jag gjorde dagens gärning. jag satt och väntade på bussen så satte sig en betydligt fullare och yngre tjej än jag. så frågade jag om hon ville åka med mig till laröd (bussen gick om två timmar och det var storm) så det gjorde hon. helt gratis! det du issa ;) nu får jag massa julklappar!


hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0