när blev det höst?

okej. jag vet att det blivit kallt och så. men när jag satt på bussen hem märkte jag att alla löv nästan trillat av också. jisses.
inatt har jag sovit såååå dåligt. har drömt mycket och oroligt. om skidsemestrar som slutat dåligt, om att helt plötsligt sker massa saker på ridningen och alla hästarna trillade ihop på varandra och jag vaknar med ryck. hatar, hatar att sova så.. 
men denna dagen har gått bätte än igår. peppar peppar. förrutom att stina inte svarar. fast det är kanske denna veckan hon är i aten?? hmmm.. min provisoriska nagelfixering ser lite sådär ut. haha. eller det ser faktiskt helt okej ut men den är ju så mycket kortare. haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0