soo not my day

hahahaha asså hörde precis världen sämsta kommentar "om man märker att hon haft sex med många, asså om hon är bra, då skyddar jag mej nog" hahaha asså vilka jävla miffon det finns.
och
- men om ni går hem till dig och tjejen har med sig en kondom, anses hon vara billig då?
- eehh.. jaa det gör hon
jag döööör..


för övrigt har det inte varit min dag. först gick ett glas sönder när jag stötte emot något (iofs inte så konstigt, men det var inte så hårt). sen sprack ett glas när jag bara rörde det och jag fick en hjärtattack.. sen knäckte jag en nagel.. och jags ka inte dit förrens om fem veckor så jag måste ringa stina imorgon och se om hon har en tid för att laga den!! aaahhh....

för övrigt försöker nog min chef mig att bli fet (de är på god väg). först åt jag en STOR middag med panerar rödspätta med sååå god hummersås och två timmar senare ska jag äta massa lasagne. hur ska detta sluta. hahahah

nu väntar våra bästa år :D och ja anna, det går såhär sent ;D iaf hemma hos mej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN ÅH gud dagens ilandsproblem eller? En bruten nagel, två krossade glas och fem hela veckor till nästa nageltid, get over it! "först åt jag en STOR middag med panerar rödspätta med sååå god hummersås och två timmar senare ska jag äta massa lasagne." Ja det var ju för tusan så illa att vi alla kan slänga oss i väggen. För det finns ju inte miljoner av människor, framförallt barn, som svälter ihjäl. Men fortsätt du klaga på hur bra du har det. Det är ju bortskämda ungar bra på.

2009-10-24 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0