There is no way I'm looking for a boyfriend

nu har jag piggnat till lite efter gårdagens äventyr. haha.

cicci kom och hämtade mig och vi hade som vanligt vår romantiska middag med mat från mcd... nuggets och glass. hihi. vi fixade oss och åkte förbi hennes stall och fodrade. fick äntligen se hennes fina havanna =) EN dag ska jag också ha en egen. så avundsjuk! vi åkte hem till jimmy där vi förfestade lite innan bowlingen. och tro det eller ej vann jag :P i vårt lag då.. hihi. brukar aldrig ske. men jag tycker man blir bättre med lite alkohol i blodet! hahah. och inga naglar rök så jag är nöjd ;D
blev en tur inom utposten och där var tove och när de andra försvann begav vi oss till tivoli och körde vårt rejs. har alltid så skoj med henne ute! haha. och jag är aldrig så mycket i vinylen som när jag är med henne :p en gammal klasskamrat frågade tillochmed vad som var fel eftersom jag var där. haha. man kan faktiskt ha många olika musiksmaker =) det har iaf jag..
sen blev det taxi hem och jag somnade rätt snabbt!

och ikväll blir det sushimys som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0