ääälskade fredag!

en liten snabb update då.. igår jobbade jag ett kort pass, vilket var jätteskönt. väl efter det skulle jag flänga rundor i halva stan, till nailine,, hämta bell, hem och byta om, hämta julia. iväg till ridningen. iihih. bell gillade det nog =) hihih. sen åkte bell&jag och hämtade sushi och karl fick donken. en snabb visit hemma sen skulle vi hämta julia igen på ridhuset som hade ridit hoppspecial. så duktig hon är =)

sen åkte bell och jag hem och började göra chokladbullar =) och det slank ner ett glas vin och ngn martini också. det var ju trots allt torsdag och start på lite mini weekend.

nu ska jag köra karl till skolan och sedan ska jag på möte. känns lite b att min sambo för helgen ligger och sover räääääätt gott. det hör man på snarken ;)

hhahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0