dag 2

och jag har lärt mig att säga fyrochföööör. hahaha. men jag låter ju rätt skoj så vill ni se på någon som gör bort sig ;) det går väl rätt ok nu när det är korta tal som femochtjuuuve. men blir det typ 238 blir jag irriterad över att jag först måste tänka och sen uttala det och det tar för lång tid och säger det på svenska. haha. får väl öva ;D

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på dagens vbå som jag bandat in haha.

pratade innan med bell. sa att jag var sugen på viva. och fick en sån myskänsla. vi satt där hela hösten/vintern och åt nachosalladen eller pasta med scampi och drack massa vin i mörkret med en massa ljus och gosiga koftor. ska vi nog ta igen..


pussseees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0