godmorgon, igen

hej nu har jag vaknat efter att ha sovit x antal timmer. kommer väl inte kunna sova inatt men det är ju sååå myyysigt att ligga och dra sig i sängen på eftremiddagen :P
gjorde en smaskens middag till mig själv eller ja. potatismosen var klar och bara att tina. sen fiskpinnen stekte jag bara lite (råkade dock bränna en del av den hahah hur lyckas man). seeen var jag sugen på scampi så jag gjorde scampi som var marinerade i lite mushroomsoya, vanlig olja och massa vitlök. just the way i like it. och kan tänka mig att en annan miss blir sugen på detta nu ;D kanske kan göra det till helgen babe?

kanske inte ser så gott ut, men det var det!! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir nog ett sånt inlägg imorgon ;)

2009-09-02 @ 21:40:59
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/
Postat av: Isabell

försöker du fresta mig? det fungerade iaf..

2009-09-02 @ 23:46:16
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0