hemmafru

guuud vad vuxen jag är. haha eller ej. men ja jag jobbade mitt kanske sista pass igår! gick superbra och var klara 22,20. riktigt skönt. jag körde hem och sen kom min fru. vi gav oss ut i mörkret för att plocka äpplen, vi ville göra smulpaj. kl 00.. hehe. gott blev det iaf.
sen snackade vi lite skit och tro det eller ej jag och bell har hittat vår nya favoritsport. ultimate fighting. hahahha. det låg vi och kollade på till väldigt sent. snyggingar hahaha. vi hejade såklart på svensken david bielkheden även om fransmannen var snyggare ;)

<-- fransmannen :p

 

 

idag har vi varit på en massa ärende. solat, hämtat bells dator, handlat på maxi och på bageri! puuuuh

Kommentarer
Postat av: Sara

välkommen i klubben.

Tony tränar sånt och jag kan säga dig, han har väckt mig vid 4 en gång för att vis kulle kolla en match ;) haha. Rätt underhållande med vältränade grabbar som ligger och kramar och svettas ;)

2009-09-07 @ 18:35:37
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0